Re: Rozłączaniesię karty sieciowej WiFi w Windows XP

Autor: Mateusz <mateusz.chmurzynski_at_gmail.com>
Data: Fri 23 Jan 2009 - 23:56:12 MET

jeszcze jedna rzecz, pomyślałem o przyczynach sprzętowych. Nie
zauważyłeś przypadkiem że sprzęt Ci się jakoś specjalnie zaczął
grzać ? może wiatraki są zasyfione i trzeba je przedmuchać, można też
odkurzaczem. Dlaczego takie wnioski ? jeżeli zasilacz się grzeje w
skutek zapchanego chłodzenia to może to powodować jego niestabilność i
w konsekwencji może to się objawiać niestabilnością pewnych urządzeń.
Nie znam softu, który masz do obsługi sieci, może masz tam jakieś
dziwne opcje dot. oszczędzania energii itp... Pozatym, jeżeli masz
jakiś soft służący do update twojego lapka to może też warto z niego
skorzystać.
jeżeli to nie pomoże to domyślam się, że masz jakiś CD/DVD do wgrania/
przywrócenia sprzętu do ustawień początkowych razem ze wszystkimi
driverami (ja używam HP i mam takie narzędzia) wtedy wystarczy
skorzystać z kreatora przenoszenia plików i ustawień w windozie i po
problemie.