Re: Rozłączanie się karty sieciowej WiFi w Windows XP

Autor: z/svc <z/svc_at_>
Data: Wed 21 Jan 2009 - 21:47:37 MET

On Tue, 20 Jan 2009 17:09:33 -0800 (PST), Mateusz
<mateusz.chmurzynski@gmail.com> wrote:

>głupoty piszesz... po cholerę babrać się z wpisywaniem ręcznym tych
>danych jak chodzi o WiFi. Lepiej poszukać aktualnego firmware.
>Oprogramowanie microsoftu działa bez zarzutu. Instalowanie
>zewnętrznego softu od intela tylko utrudni konfigurację.

Mój zewnętrzny soft to Access Connections dołączany do ThinkPadów. Jak
dotąd działał bardzo dobrze.
Ale na wszelki wypadek rozejrzę się za updejtami na stronie
producenta.

>Jeżeli chodzi o sam problem to jeszcze jedna rzecz została - zakładam,
>że masz szyfrowanie w tym WiFI. Spróbuj zmienić typ szyfrowania na
>WPA2/WPA albo w ostateczności WEP, zmień klucz, kto wie - może to
>pomoże.
>
>Jeżeli jednak używasz szyfrowania WPA2, to ta poprawka może być
>pomocna:
>http://www.microsoft.com/DOWNLOADS/details.aspx?familyid=662BB74D-E7C1-48D6-95EE-1459234F4483&displaylang=en

Używam WPA2. Poprawkę wgram, klucz szyfrujący zmienię, zobaczę czy
pomoże.

Ogromnie dziękuję za porady, sam bym na nie nie wpadł...

--
z/svc