Re: Rozłączaniesię karty sieciowej WiFi w Windows XP

Autor: Papik <papikUSUNmnie_at_astercipy.net>
Data: Wed 21 Jan 2009 - 23:28:03 MET

Dnia Wed, 21 Jan 2009 21:38:39 +0100, z/svc napisal/napisala:
> Witam Kolegów,
>
> Przepraszam, że nie odpisuję na bieżąco, ale mnóstwo roboty mam w
> tygodniu.
>
> Posprawdzam dokładnie to, co mi sugerujecie, w międzyczasie doszedłem
> jednak jeszcze do tego, że:
>
> - nie jest to wina routera (Linksys WRT54GL), ponieważ dwa inne
> komputery, też korzystające w WiFi, nie mają tego problemu

Wetne sie w dyskusje.
Nie dalej jak 3 tyg temu mialem problem ze swoim T60 i XP prof.
Po Wifi zrywalo mi polaczenie VPN (do cisco), wgralem komplet sterownikow,
upgrade, etc.. Wymienilem nawet ruterek linksysa (wrt54GC) i nadal to samo.
Przedtem bylo OK. (na kablu nie przyszlo mi do glowy sprawdzic)

Skonczylo sie na odzyskaniu systemu z backupu - jak reka odjal.
Nalozylem wszystkie latki systemowo lenovowe i do dzisiaj jest ok.

Tak na marginesie...
Restore z dobrego backupu pomogl mi tez po zmianie plyty glownej, kiedy to
lenovo system update wywracal mi caly system (bluescreen) dokladnie na 13%
pobierania :)

--
* Foto freak:  http://portfolio.pomorski.net, http://fotki.pomorski.net *
PAPIK -  Positronic Android Programmed for Infiltration and Killing