Re: Rozłączanie się karty sieciowej WiFi w Windows XP

Autor: z/svc <z/svc_at_>
Data: Wed 21 Jan 2009 - 21:38:39 MET

Witam Kolegów,

Przepraszam, że nie odpisuję na bieżąco, ale mnóstwo roboty mam w
tygodniu.

Posprawdzam dokładnie to, co mi sugerujecie, w międzyczasie doszedłem
jednak jeszcze do tego, że:

- nie jest to wina routera (Linksys WRT54GL), ponieważ dwa inne
komputery, też korzystające w WiFi, nie mają tego problemu
- problem nie występuje, jeśli korzystam z połączenia kablowego, czyli
musi być coś z tym WiFi
- DHCP czy stałe IP nie ma nic do rzeczy, WiFi zachowuje się tak samo
- firmware czy sterowników jeszcze nie sprawdzałem, ale wątpię, aby to
było to, ponieważ nic w tej materii nie zmieniałem od ponad roku, a
wcześniej działało dobrze

Mam też podejrzenie, że to jednak może być problem sprzętowy.
Uruchomiłem mojego laptopa z drugiej partycji z inną instalacją Windy
i po półtorej godzinie słuchania radia internetowego połączenie WiFi
znowu mi się zerwało. Ale zdarzyło to się raz i nie jestem pewien, czy
to był ten sam problem, czy po prostu radio się urwało. Będę to
jeszcze potwierdzał.

Dzięki wszystkim za okazaną pomoc.

--
z/svc