Re: Rozłączanie się karty sieciowej WiFi w Windows XP

Autor: z/svc <z/svc_at_>
Data: Wed 21 Jan 2009 - 21:44:20 MET

On Mon, 19 Jan 2009 14:55:41 -0800 (PST), Mateusz
<mateusz.chmurzynski@gmail.com> wrote:

>mam taką samą kartę, nie miałem z nią podobnych problemów. Może
>powinieneś iść w kiedunku urządzenia, które udostępnia net. Masz jakiś
>router po wifi ?

Tak, ale jak napisałem przed chwileczką to nie jego wina. Dwa inne
komputery, też ThinkPady swoją drogą, nie mają tego probelmu.

>może to kwestia upgrade softu routera ? nasuwają mi się jeszcze rzeczy
>związane z oszczędzaniem energii, ale to raczej mało prawdopodobne.
>
>Zerknij do menadżera urządzeń, odszukaj kartę, kliknij na kartę
>'zarządzanie energią' i odznacz opcje oszczędzania energii,

Zrobiłem, zobaczę czy coś pomoże. Choć nie sądzę, nic w tych
ustawieniach nie zmieniałem od ponad roku, a działało.

>potem
>zerknij na to co jest w zaawansowanych i powiedz czy są ustawione
>wartości domyślne.

No więc wszystko jest na 'ustawienia domyślne', z wyjątkiem
"Zarządzanie energią'. Włączyłem ustawienia domyślne tutaj też,
zobaczymy co z tego wyniknie.

>Może być też tak, że karta wchodzi w kolizję z
>jakąś siecią w zasięgu, bo sieć działa na takim samym kanale - trudno
>powiedzieć, nie jestem ekspertem.

Może? Może rzeczywiście pojawiły się jakieś nowe sieci w otoczeniu?

>Możesz też spróbować ustawić w
>zaawansowanych parametr 'moc transmisji' na najwyższą.

Jest najwyższa domyślnie.

>Podaj mi jeszcze wersję sterownika - znajdziesz ją na karcie
>'sterownik'. Moja wersja to 11.5.0.34. Jeżeli masz niższą to zawsze
>warto zrobić update.

Moja to 11.1.1.16

W wolnej chwili zdecydowanie zrobię upgrade.

>W najgorszym wypadku masz uszkodzoną kartę - ale wątpiłbym w to.

Obawiam się właśnie tego, choć nie rozumiem jak mogła się ona
uszkodzić...
No, jest jeden powód. Niedawno skończyła się gwarancja :-/

>Poza tym, zawsze możesz wrócić się do supportu, nawet jeżeli sprzęt
>nie jest na gwarancji, przejrzeć bazę producenta - może coś
>znajdziesz. To jest strasznie szeroki problem niestety.

Będę szukał.
Dziękuję za pomoc.

--
z/svc