Re: Rozłączanie się karty sieciowej WiFi w Windows XP

Autor: Mateusz <mateusz.chmurzynski_at_gmail.com>
Data: Mon 19 Jan 2009 - 23:55:41 MET

mam taką samą kartę, nie miałem z nią podobnych problemów. Może
powinieneś iść w kiedunku urządzenia, które udostępnia net. Masz jakiś
router po wifi ?
może to kwestia upgrade softu routera ? nasuwają mi się jeszcze rzeczy
związane z oszczędzaniem energii, ale to raczej mało prawdopodobne.

Zerknij do menadżera urządzeń, odszukaj kartę, kliknij na kartę
'zarządzanie energią' i odznacz opcje oszczędzania energii, potem
zerknij na to co jest w zaawansowanych i powiedz czy są ustawione
wartości domyślne. Może być też tak, że karta wchodzi w kolizję z
jakąś siecią w zasięgu, bo sieć działa na takim samym kanale - trudno
powiedzieć, nie jestem ekspertem. Możesz też spróbować ustawić w
zaawansowanych parametr 'moc transmisji' na najwyższą.
Podaj mi jeszcze wersję sterownika - znajdziesz ją na karcie
'sterownik'. Moja wersja to 11.5.0.34. Jeżeli masz niższą to zawsze
warto zrobić update.
W najgorszym wypadku masz uszkodzoną kartę - ale wątpiłbym w to.

Poza tym, zawsze możesz wrócić się do supportu, nawet jeżeli sprzęt
nie jest na gwarancji, przejrzeć bazę producenta - może coś
znajdziesz. To jest strasznie szeroki problem niestety.