Re: odczyt z dysku logicznego raid-0

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 19 Jan 2009 - 20:57:31 MET

Użytkownik "Marek" <marek@freelancer-it.org> napisał w wiadomości
news:4namuilvbgm2.mcjsj7stusem.dlg@40tude.net...

> [ciach]
>
> Wystarczyło tylko jednym zdaniem, a pod koniec to zauważyłem że się
> gubiłeś
> w zeznaniach, próbując wytłumaczć to "zadanie wielkiego brata "
> łopatologicznie :)

No cóż, to mój ból, przyznaję, ale jakoś z tym żyję, nie martw się :))

> Niemniej jednak, dzięki. Total Commander może i nie wygląda, ale
> Christian
> rozwija go przez tyle lat i w zasadzie czego nie ma w nim, to człowiek
> się
> nie zorientuje a tu już w wersji rtm jest ta funkcja.

Niby można jakąś wtyczkę, ale wydaje mi się, że ten bug (bo jest to
pluskwa - ma parę niedopracowań, odkąd pamiętam) jest wystarczająco
dobry.
Niby można też dowolny skaner czytający nośnik (Np. HDD-Scan), ale to
już nie jest kopiowanie w nicość...
Mnie się w TC podoba samosprawdzanie przy starcie - dzięki temu na paru
komputerach wykryłem wirusa, zanim zrobił to specjalizowany program -
nie zgadzała się suma kontrolna i program zamknął się, komunikując powód
swej decyzji.

--
Alleluja i do przodu!
(C) Łociec derechtór.