Re: Win SBS 2003 i obraz dysku

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 15 Jan 2009 - 22:30:20 MET

Dnia Thu, 15 Jan 2009 22:01:31 +0100, Irokez napisał(a):

> Wittam.
>
> Szukam czym zrobic obraz dysku małego serwerka z MS Win SBS 2003 Serwer.
> Norton Ghost nie obsługuje SBS 2003 Serwer, w oko wpadł Acronis True Image
> serwer for Windows. Z tego co zobaczyłem to fajna prosta obsługa, odpalic
> mozna z CD (a nawet z HD na USB) i nagrac obrazek na HD po USB. Planuje go
> zakupić, ale moze jaka jest dla niego lepsza alternatywa?

Jest. Drive Snapshot albo BootIt.

> Ale tak kopiąc po necie, ktos tam napisał, że image dysku i potem
> przywracanie z niego 2003 serwer to zły pomysł ale nie znalazłem dlaczego.

No właśnie - też bym się spytał "dlaczego?".

> O co biega?
> Potrzebuje obraz na DVD i w razie padu aplikacji/systemu/hd przywrócić
> szybko całość.

BootIt działa z własnego nośnika. Snapshot potrzebuje jakiegoś systemu
live do pracy (ja go odpalam spod instalatora Visty), ale za to nie
wymaga zamykania systemu przy tworzeniu obrazu.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/