Re: Win SBS 2003 i obraz dysku

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Thu 15 Jan 2009 - 23:06:38 MET

news:i7a7o1qtxb63$.dlg@kwinto.prv...

> Jest. Drive Snapshot albo BootIt.

BootIt da sobie rady z małym serwerem Della na jakimś tam serwerowym
chipsecie intela, dyskami SATA podłaczonymi do kontrolera RAID Silicon'a
zdaje się, DVD-ROM na SATA a zrzucać image chcę na dysk USB? W praktyce to
działa? Acronisowi podczas testu sie udało :)
Bo tak patrzę, cena fajna 35 dolarów vs. 699 ojro.
Nie za bardzo będę mógł teraz taki test zrobić...

> No właśnie - też bym się spytał "dlaczego?".

Nie znalazłem, mniesza z tym, Acronis testowo zadziałał więc wstępnie
zaplanowałem jego zakup.

> BootIt działa z własnego nośnika. Snapshot potrzebuje jakiegoś systemu
> live do pracy (ja go odpalam spod instalatora Visty), ale za to nie
> wymaga zamykania systemu przy tworzeniu obrazu.

Razem z windowsem odpala sie SQL serwer i sobie zbiera dane z innych kompów,
więc jakoś nie wyobrażam sobie robienie obrazu pracującego systemu. No ale
może tak technika poszła do przodu....

Pozdrawiam.

--
Irokez