Win SBS 2003 i obraz dysku

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Thu 15 Jan 2009 - 22:01:31 MET

Wittam.

Szukam czym zrobic obraz dysku małego serwerka z MS Win SBS 2003 Serwer.
Norton Ghost nie obsługuje SBS 2003 Serwer, w oko wpadł Acronis True Image
serwer for Windows. Z tego co zobaczyłem to fajna prosta obsługa, odpalic
mozna z CD (a nawet z HD na USB) i nagrac obrazek na HD po USB. Planuje go
zakupić, ale moze jaka jest dla niego lepsza alternatywa?

Ale tak kopiąc po necie, ktos tam napisał, że image dysku i potem
przywracanie z niego 2003 serwer to zły pomysł ale nie znalazłem dlaczego.

O co biega?
Potrzebuje obraz na DVD i w razie padu aplikacji/systemu/hd przywrócić
szybko całość.

Pozdrawiam.

--
Irokez