AD przekierowanie pulpitu i md - usuwanie plikow

Autor: <foto7777_at_o2.pl>
Data: Tue 13 Jan 2009 - 12:09:24 MET

Mam w AD (win2k3) przekierowane pulpity i moje dokumenty na serwer,
nie byłoby to problemem gdyby nie to, że kasowanie rzeczy z pulpitu
jest nieodwracalne, tzn nie wyrzuca do kosza, i może bym powiedział
"to normalne" bo to plik sieciowy a nie lokalny, ale wyrzucajac pliki
z moich dokuemntow (tez przekierowane) pliki trafiaja do kosza...
W moich dokuemntach tworzy sie katalog kosza - recycler i wszystko
jest ok, dlaczego tak nie jest z plikacmi z pulpitu, mozna to zmienic?
Po prostu ludzie nie sa madrzy i jak cos usuna to potem przypominaja
sobie ze jednak to potrzebowali, a wiele osob trzyma pliki na
pulpicie. Backupy mam, ale robia sie w nocy, tak wiec jesli ktos
skasuje cos a za godzine sie kapnie ze to jednak potrzebuje to nie ma
tego jeszcze w backupach...