Re: IE 7.0 - strona startowa

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Tue 13 Jan 2009 - 10:48:55 MET

Użytkownik "Marcin" <marcin.news@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:gkhoqg$74h$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
> instalowałem wczoraj na kilku komputerach (XP)
> IE 7 i nie mogłem ustawić strony startowej,
> bo po uruchomieniu przeglądarka zawsze
> wchodzi na microsoft...coś tam, i dopóki się nie
> połączy z Internetem, to nie pozwala ustawić strony startowej,
> problem w tym, że w firmie jest tylko intranet.
> Czy można to dziadostwo jakoś usunąć?

Spróbuj w pliku hosts na moment przypisać jakiś istniejący w sieci
serwer WWW pod www.microsoft.com, odpalić... i myślę, że dalej już
powinno pójść.
Nie wiem tylko, czy przebrnie przez nieistniejące foldery, ale skoro sam
adres "istnieje", to może się uda?

--
Alleluja i do przodu!
(C) Łociec derechtór.