Re: Mój finał w sprawie tnących gier... :)

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 12 Jan 2009 - 12:01:27 MET

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:gkf7ii$b8v$1@inews.gazeta.pl...

> A owóż, pod jednym wszakże warunkiem - że nie jest to sobotni wieczór.
> Bo ja

Nie inaczej.

> właśnie o tej porze musiałem "naprawiać" taśmę ATA/100 za pomocą
> imadła i taśmy do podklejania wykładzin/chodników, gdyż czekanie do
> niedzielnego przedpołudnia, kiedy otworzą jakieś komputroniki było nie
> do przyjęcia. A

Zwykle tak się dzieje, kiedy akurat wypada pilna sprawa i rzecz musi być
gotowa na rano w niedzielę, a nie da się tego zrobić w godzinę...

> kręcąc tym imadłem miałem nieodparte wrażenie, że taka fabrycznie
> zafoliowana taśma leży sobie gdzieś w domu i trzęsie się ze śmiechu.
> Na

Kiedyś, posiałem gdzieś czeki. Jak jeszcze się z czeków powszechnie
korzystało.
Zastrzegłem w banku, a jakże i wyrobiłem nowe, 30 zeta w ch...olerę.
Wracam do domu, kładę się na kanapie, wyciągam rękę i czegoś dotykam...
To były te "zagubione" czeki... wszystkie...
No, ja tę taśmę miałem... skądś taka od konkurencji, ładna, czarna, z
logiem Asus-a, choć płytę mam Gigabyte...
Pewnie z poprzedniej, zwalonej płyty...

> szczęście objawy uszkodzenia taśmy objawiły się już na etapie BIOS-u
> (dysk był wymacywany ale bez nazwy), dzięki czemu Winda nie zdążyła
> potraktować go swoimi narzędziami i dane ocalały. Chociaż teraz w
> windzianym podglądzie zdarzeń pojawia się od czasu do czasu wpis:
> Sterownik wykrył błąd kontrolera na \Device\Harddisk1\D.

Oo... mnie jakoś nie przyszło zerknąć do tego logu...
Nic mi się związanego z tym nie zapisało...
Opcja zapisu w dzienniku zdarzeń jest zaznaczona.

> co może oznaczać, że albo imadło było za małe, albo taśma do podłóg
> kiepska ;-)
> Ale teraz, panie, i tak wszyscy na SATA...

W końcu nic większego ponad 750 giga na PATA nie ma...
A na SATA jest 1.5, a któryś producent się odgrażał, że 2 tera szykuje.

--
Alleluja i do przodu!
(C) Łociec derechtór.