Re: Edycja rejestru WinXP pod Linuksem.

Autor: <omson_at_o2.pl>
Data: Mon 12 Jan 2009 - 15:52:51 MET

On 12 Sty, 12:19, Dominik & Co
<Dominik.Alaszewskinawirtualnejpol...@invalid.com> wrote:

> Spróbuj:http://home.eunet.no/pnordahl/ntpasswd/
Dzięki za chęci, ale ja nie potrzebuje łamać/odzyskiwać hasła. Poza
tym to narzędzie jest w kompilacji Hiren's.
> Ewentualnie BartPE:http://www.nu2.nu/pebuilder/
Właśnie spreparowałem płytkę ale nijak nie idzie załadować gałęzi
rejestru do RegEdit'a a przez sieć tym bardziej nie chce się łączyć
(próbowałem też z innego komputera w pracy z XP Pro SP2)
Cały dzień w pracy stracony... Chyba od początku przywrócę ten
piep***ny OEM z backup'u i bede się bawił z wgrywaniem softu... :(

Pzdr, OMSON

P.S. Idę o 2 zakłady, że Ci co to czytają i wiedzą jak pomóc maja to
głęboko w poważaniu.