Re: OE - dociaganie zawartosci mail [grafika]

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 10 Jan 2009 - 21:55:34 MET

1634Racine <1634@Racine.pl> napisał(a):
> btw: w tym kluczu
> HKEY_CURRENT_USER\Identities\{7650A700-4704-11DB-999D-D147E63ACC4B}\Softw
> are \Microsoft\Outlook Express\5.0
> powinna byc wartosc dword "Automatically Inline Images" rowna zero by
> _nie_ "wykonywaly" sie grafiki w oe?
> Bo taka notke mam w papirusach swoich,ale biore poprawke, ze zla
> notatka...

Dobrze masz zapisane.
> czy te ustawienia bezpieczenstwa sa faktycznie, wiesz to z pewnoscia?
> [piszesz: _moga_ nie dzialac...]

Mogą w sensie że nie wiem jakie te ustawienia dokładnie są.

> czy wspomniane ustawienia bezpieczenstwa sa wewnatrzsystemowe [po
> patchach, roznych fixach], czy dopiero sa do ustawienia w opcjach
> [gdzie?]

Są to ustawienia domyślne. Konkretnie domyślnie włączona jest strefa witryn
z ograniczeniami.

> yyy, nie rozumiem, co wkleilem...?

Tekst mówiący o możliwości stwierdzenia przeczytania maila po fakcie
dociągnięcia.

> tak pochodze, ze nie chce, by spam-mail informowal w najprostszy sposob
> spamera, ze list odebralem.
> Ale w sytuacji, gdy w w2k nie ma mozliwosci blokowania takich dociagniec
> tresci listu html z sieci - jest czytanie wszystkiego w txt... zdaje sie
> jedyna mozliwosc w w2k.

Jeśli nie bierzesz pod uwagę firewalla to tak.

> dociaganie z sieci tresci maila w html
> _nie_jest_wiec__zadnym_bezposrednim_zagrozeniem_ , jak rozumiem.

Bezpośrednim nie. To tylko ściąganie.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/