Re: OE - dociaganie zawartosci mail [grafika]

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun 11 Jan 2009 - 02:41:22 MET

Grzegorz Niemirowski in news:gkb207$30hu$1@opal.icpnet.pl
[.........]

tak,juz wiem - oczywiscie to via IE idzie, w opcjach internetowych mozna
podkrecic.

w jakim sensie "nie" - bo rozumiem to tak, ze nic, co dociagniete, samo
"sie" nie wykona?
(najprosciej: dociagniecie, ktore np. okaze sie skryptem, oe sam nie
otworzy/nie wykona, odbiorca moze tylko glupio poklikac w to cudo.)