Re: OE - dociaganie zawartosci mail [grafika]

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Fri 09 Jan 2009 - 12:44:46 MET

U偶ytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisa艂 w
wiadomo艣ci news:gk7cko$1lnt$1@opal.icpnet.pl...
> Sam przecie偶 to wklei艂e艣 wcze艣niej. Dzi臋ki doci膮gni臋ciu nadawca jest
> informowany o fakcie otworzenia maila. Samo w sobie nie jest to
> zagro偶eniem, zale偶y jak podchodzisz do kwestii prywatno艣ci. Generalnie
> taki mail w HTMLu, kt贸ry co艣 doci膮ga to prawie to samo jakby kto艣 Ci
> wys艂a艂 linka i by艣 otworzy艂 stron臋 w przegl膮darce.

Powiem tyle... Za czas贸w, kiedy spam przychodzi艂 tonami, wy艂膮czenie
mo偶liwo艣ci doci膮gania obrazk贸w (wtedy jeszcze przez "...w postaci
zwyk艂ego tekstu") spowodowa艂o zmniejszenie nap艂ywu spamu o mniej-wi臋cej
po艂ow臋. To o czym艣 艣wiadczy.
Jedyne, do czego u偶ywam teraz spamerskich link贸w, to wstawianie do nich
("Unsubscribe") adres贸w innych spamer贸w, w tym np. naczelnej Spamerzycy
Ukrainy, Wiktorii 艢., kt贸r膮 podpierdol臋 do ichniej prokuratury
natychmiast, gdy kar臋 za spam zacznie przewidywa膰 prawo ukrai艅skie.

--
S膮 prawdy, kt贸re m臋drzec wszystkim ludziom m贸wi,
S膮 prawdy, kt贸re szepce swemu narodowi,