Re: Obraz dysku za pomocą xxclone

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 10 Jan 2009 - 15:42:10 MET

Dnia Tue, 6 Jan 2009 15:11:13 +0100, 1634Racine napisał(a):

> Michal Kawecki in news:10nwvesvbelul$.dlg@kwinto.prv
> [................]
>
> po 30 dniach jest total blokada robienia obrazu, czy nadal funkcjonalny w
> tej sprawie,ale z komunikatem o expire?

Jest w pełni sprawny, o ile startuje z CD.

> dlaczego?
> testowales Acronis True Image Echo, czy jakis inny soft acronisa do tego
> sluzacy?
> [mam wrazenie,ze jest kilka softow acronisa do robienia obrazow,tudziez
> operacji wszelakich na partycjach, juz gubie sie w tym...]

Przetestowałem True Image Home. I miałem tego pecha, że trafiłem na
wersję 9, która owszem przywracała system XP, ale nie w pełni sprawny.
Wada była ukryta, niemal niewidoczna, i jak się poniewczasie okazało,
niestety nienaprawialna. Objawem była niemożność korzystania z
systemowego mechanizmu Shadow Copy, co oczywiście eliminowało
korzystanie z programów typu ntbackup. Nie muszę chyba dodawać, jakie
mogą być tego konksekwencje w zastosowaniach firmowych...

Inna wada tego programu - przynajmniej w wersji którą testowałem - to
problemy z przywracaniem obrazów z dysków USB. W pewnym momencie program
po prostu sygnalizował błąd CRC i kończył pracę. Dodam, że ani BootIt,
ani Drive Snapshot nie miały najmniejszych kłopotów z tworzeniem i
przywracaniem obrazów na tej samej maszynie i z tym samym dyskiem USB.
Tak więc, choć Acronis z pozoru wdaje się bardzo funkcjonalny i zgrabny
graficznie, wolę programy bez zbędnych wodotrysków, za to bardziej
dopracowane.

> thx, wiem, juz mam DiscWizard/acronis.
> wiesz moze co w nim odkrojono?

Wszystko poza podstawową funkcją tworzenia obrazów i ich przywracania.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/