Re: AVAST zawiesza kompa Help!

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 04 Jan 2009 - 14:41:00 MET

<iveride@gmail.com> napisał:

> Wydaje mi się że błąd z Avastem musi być powszechny,

E tam ;-)

> ktoś wie gdzie w tym avascie odhaczyć sprawdzanie przy starcie

Prawoklik na odpalonym Avaście i pozycja
"Ustaw skanowanie podczas rozruchu..."

> (do jakiego programu odwołuje się skrót (nazwa pliku exe)?

ashAvast.exe, ale przecież możesz go też odpalić z menu Start.
Bo co do fragmentu: "nie mam w rozownięciu programów bo mniejszy ekran i nie
mieści ostatnio zainstalowanych programó" to przecież możesz je sobie
posortować (menu Start -> Programy, tu przejedź na listę programów i spod
prawokliku zrób "Sortuj według nazw"). O ile znam alfabet, to Avast z
pewnością wyląduje gdzieś na czele listy ;-)

JoteR