Re: AVAST zawiesza kompa Help!

Autor: <iveride_at_gmail.com>
Data: Sun 04 Jan 2009 - 13:42:30 MET

On 4 Sty, 13:16, "JoteR" <jo...@pf.pl> wrote:

> Czyli jeszcze przed aktualizacją bazy wirusów? Średni pomysł.

> Jakbyś podał jaki masz system operacyjny, to można by coś podpowiedzieć i
> przekierować na odpowiednią grupę. Ale tak to pozostaje tylko szklana kula,
> która mówi że jesteś typowym użytkownikiem WinXP, w którym to systemie Avast
> startuje jako usługa (a w zasadzie kilka) i tam możesz go sobie wyłączyć.
> Zatem FUT na pl.comp.os.ms-windows.winnt, a po drodze przeczytaj sobie tohttp://ntg.prv.pl/
>
> JoteR

pełna racja, czyli XP :)
grupa pl.comp.os.ms-windows.winnt jest jednak mało popularna - kilka
wpisów na dzień, to przyjdzie mi poczekać na uruchomienie kompa :(
kiedyś także avast zawiesił mi kompa, ale nie przy starcie. Wydaje mi
się że błąd z Avastem musi być powszechny, może jak się nie korzysta z
opcji sprawdzania przy starcie to jest ok, jednak po zainstalowaniuy
avasta i wykonaniu sugerowanego sprawdzenia dysków system nie działa.

ktoś wie gdzie w tym avascie odhaczyć sprawdzanie przy starcie (do
jakiego programu odwołuje się skrót (nazwa pliku exe)?
Pzdr,