Re: AD: pomoc zdalna

Autor: <f1j_at_k_?>
Data: Mon 15 Dec 2008 - 17:43:58 MET

W przypływie oświecenia osoba która zwie się Konrad Kosmowski wstukała
na klawiaturze poniższe znaki:

> Można przez GPO w AD.
> http://support.microsoft.com/kb/308013
>
> Z tego co pamiętam to polisa GPO powinna być domenowa.

Dzieki za linka w samych polisach to juz wczesniec ustawialem. Problemem
byly protokoly w uslugach skladowych i porty blokowane przez fw.
Dziala to tak jak ja chcialem ze nie musi mi user wysylac zaproszenia a
ze ja sie podlaczam. Natomiast prosze mi wyjasnic o co chodzi w
ustawieniach akceptacji usera podlaczenia i przejecia sterownaia. Te
ustawienia sa w polisach ale rowniez we wlasciwosciach usera w ad, wiec
ktore sa wazniejsze, ktore maja sens? U mnie wyglada tak jakby zadne nie
mialy znaczenia poniewaz i tak pyta usera, niby mi to nie przeszkadza,
ale user pytany jest dwukrotnie, wiec wydaje mi sie ze w moich warunkach
niepotrzebnie.