Re: AD: pomoc zdalna

Autor: <f1j_at_k_?>
Data: Mon 15 Dec 2008 - 17:50:58 MET

W przypływie oświecenia osoba która zwie się Paweł Goleń wstukała na
klawiaturze poniższe znaki:

> Tak? A jak to chcesz zrobić? Potem zastanów się jakie to zostawia ślady
> i gdzie. I słowo klucz: ROZLICZALNOŚĆ.

o jejku, wszystko zostawia slady. Probuje TYLKO powiedziec ze cala
kryptografia nie uchroni cie przed wszystkimi zagrozeniami, jesli cos
odpalisz tak jakby odpalil to user to zdecydowana wiekszosc zabezpieczen
jest nieskutecznych.
Jak? Jesli jestem adminem AD to chyba nie problem, jesli jestem
pracownikiem helpdesku to chyba tez nie problem?