Re: udostepnione katalogi na dysku wymiennym

Autor: <f1j_at_k_?>
Data: Tue 25 Nov 2008 - 00:04:04 MET

W przypływie oświecenia osoba która zwie się tg wstukała na klawiaturze
poniższe znaki:
> jest jakis sposob na udostepnienie katalogow z partycji ktore
> zostaja podmontowane dopiero podczas logowania usera (truecrypt)?

mozesz uzyc pozniej w jakiegos typu skryptach startowych gdy juz jest
dysk uzyc
net share
wpisz
net share ?
to bedziesz miec help skladniowy.
Z tego co wiem to udostepnia to RW ale moze prawa mozesz ustawic na
systemie plikow.

z dyskiem na usb jest ok?
jesli masz dysk podpiety przed startem systemu to ok, jesli pozniej to
nie (tzn udostepnienia nie sa aktywne, ale nie znikaja, tzn przy
nastepnym restarcie bedzie ok, jesli dysk jest podlaczony), dlatego tez
byc moze pomoze ci restartowanie jekiejs uslugi, np serwer, byloby to
cos w okolicach
sc stop lanmanserver
sc start lanmanserver
sc jest bodajze xp+ i potrzebuje praw admina, nie wiem czy ci to pasuje.