udostepnione katalogi na dysku wymiennym

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Mon 24 Nov 2008 - 18:44:15 MET

jest jakis sposob na udostepnienie katalogow z partycji ktore
zostaja podmontowane dopiero podczas logowania usera (truecrypt)?

mam ci ja kilka takich przypadkow ze po restarcie udostepnione
nie sa (a afair z dyskiem na usb jest ok?)

niby moge udostepnic jakis katalog ktory mam na stale a w nim
porobic jakies symlinki czy cus, ale zmieni mi to z kolei
sciezki owych udostepnionych udzialow i dalej bede musial sie
bawic tyle ze po drugiej stronie...