Re: Windows XP, IPX, klucz sprzętowy HASP i CDN Klasyka...

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Sat 22 Nov 2008 - 15:23:19 MET

W liście datowanym 22 listopada 2008 (11:49:28) napisano:

> - driver klucza hasp zainstalowany

Tak.

> - na jakim systemie jest zainstalowany ten fpp ? - rozumiem ze podłączasz
> się do jakiegoś serwera i tam (zdalnie) jest zainstalowny klucz sprzętowy?

Dobrze rozumiesz :). Serwer to Novell Netware 6.5 (pożalsięboże...).
Na pewno nie zamierzam go dotykać.

Cały czas mowa o FPP C/S.

> - config.Nt zmieniony wpis ?

ooo... Jaki wpis? Ten o Files = 200? Nie, nie zmieniony. Masz rację,
trzeba będzie zmienić. Ale to nie ten problem, wtedy wyskakuje inny
komunikat z błędem.

> -jesli widzisz katalog fpp (mozesz go przeglądać) to musi działać

Widzę. Mogę przeglądać. Uruchamia się, ale na dzień dobry wita nas
komunikatem o braku klucza.

--
Pozdrawiam
 Yakhub