Re: Upublicznienie strony WWW

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sat 22 Nov 2008 - 15:37:30 MET

Użytkownik "Q" <qwertopWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:1a01.00000225.4927e9c1@newsgate.onet.pl...
> Witam,
>
> Mam u siebie na komputerze zainstalowany WAMP (Windows, Apache, MySQL,
> PHP). W
> jaki sposob moge upublicznic swiatu moja strone WWW(oczywiscie na
> chwile, nie
> zamierzam stawiac serwera)?
> Sprawa dotyczy Windows XP Home Edition.

Mnie się kiedyś maą stronkę udało upublicznić... przez FTP. Właziło się
protokołem FTP klikając na link i otwierała się strona... Może tym
tropem poszukaj?
I to chodziło! Mały serwerek FTP... jeśli nie ma tam elementów
dynamicznych - jak znalazł.
To jest jedna z możliwości.

--
D4
Oddaj krew (nie tylko) dla Filipa... (każda grupa)