Re: Windows XP, IPX, klucz sprzętowy HASP i CDN Klasyka...

Autor: jack <shineme_bez_tego_at_gazeta.pl>
Data: Sat 22 Nov 2008 - 11:49:28 MET

Dnia Fri, 21 Nov 2008 21:46:32 +0100, Yakhub napisał(a):

> Witam.
>
> Problem dotyczy powszechnie znanego i powszechnie nielubianego
> programu FPP (Firma Plus Plus). Dla tych, co nie wiedzą - program jest
> zabezpieczany kluczem sprzętowym. Do działania klucz musi być albo
> wpięty w ten komputer, albo wpięty w serwer.
>
> Do tej pory: był sobie komputer z Windows 98. Na tym komputerze był
> zmapowany dysk sieciowy, na dysku było FPP. Program działał.
>
> Teraz: komputer z Windows 98 został zastąpiony przez Windows XP.
> Zmapowałem dysk sieciowy (z tą samą literką, co przedtem). Program
> [...]

- driver klucza hasp zainstalowany
- na jakim systemie jest zainstalowany ten fpp ? - rozumiem ze podłączasz
się do jakiegoś serwera i tam (zdalnie) jest zainstalowny klucz sprzętowy?
- config.Nt zmieniony wpis ?
-jesli widzisz katalog fpp (mozesz go przeglądać) to musi działać

Jak by co to pisz - przerabialem to sporo razy