Coś jak Launchy

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Fri 21 Nov 2008 - 23:51:01 MET

Mam taki nawyk, że część programów odpalam przez [Znaczek Windows]+R i
wpisuję nazwę binarki. Tak mi jest najwygodniej - szybciej zrobię to niż
przeklikam się przez menu start, a ikon na pulpicie mieć nie lubię...

Polećcie jakąś alternatywę dla dialogu Run, która ogarniałaby dużo
rzeczy tzn.:

- binarki w %PATH%
- pliki .lnk w typowych lokalizacjach (menu start systemu/użytkownika)
- kontrola nad typowymi programami jak np. Fx
- ostatnio otwierane dokumenty (chyba to jest w cośtam/Recent)
- przeglądanie dokumentów na dysku

Używam Launchy niestety potrafi się zawiesić (właściwie zawiesza mi się
kilka razy w tygodniu), poza tym nie do końca działa tak jak chcę.
Google Desktop działa fajnie np. wpisuję "Wor" i znajduje mi "Microsoft
Word".

Po prostu pytam o taki mega launcher dla ludzi używających głównie
klawiatury...