Re: Cos jak Launchy

Autor: PureNick <ibozaurCTRL+X_at_zax.pl>
Data: Sat 22 Nov 2008 - 03:03:28 MET

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie Konrad
Kosmowski raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> Mam taki nawyk, że część programów odpalam przez [Znaczek Windows]+R i
> wpisuję nazwę binarki. Tak mi jest najwygodniej - szybciej zrobię to niż
> przeklikam się przez menu start, a ikon na pulpicie mieć nie lubię...

> Polećcie jakąś alternatywę dla dialogu Run, która ogarniałaby dużo
> rzeczy tzn.:

> - binarki w %PATH%
> - pliki .lnk w typowych lokalizacjach (menu start systemu/użytkownika)
> - kontrola nad typowymi programami jak np. Fx
> - ostatnio otwierane dokumenty (chyba to jest w cośtam/Recent)
> - przeglądanie dokumentów na dysku

> [...]

Find and Run Robot (FARR)
http://www.donationcoder.com/Software/Mouser/findrun/
Kiedyś testowałem i całkiem snesownie to wyglądało :)

Pozdruffka

--
~~PP~~SF~~
http://ibozaur.prv.pl/