Zmieniająca sie kompozycja pod XP

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Fri 21 Nov 2008 - 22:20:09 MET

Mam od jakiegoś czasu problem z upierdliwie zmieniającą sie kompozycją
pod WinXP Pro SP2 - przestawia się samoczynnie z klasycznej na domyślną.
Dzieje sie tak co jakiś czas po załadowaniu OS-a i nie wiem co jest
przyczyną. W ślad za tym idzie jeszcze zmiana schematu dźwięków systemu
(mam ustawione bez dźwięków a przeskakuje na domyślne). Problem niby
banalny ale zaczęło mnie to już drażnić. Może ktoś wie co z tym zrobić?

Pzdr, OMSON