Re: kto uzywa COMODO firewall

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 17 Nov 2008 - 15:09:06 MET

Użytkownik "ikov" <ikov1_@_t-l-e-n.pl> napisał w wiadomości
news:gfro85$qqr$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> jak tam z dodatkowymi elementami (antywirus itd), ale wyczytałem, że

Na antywirusa uważaj, ja miałem z nim poważne problemy. Na tyle poważne,
że AV wyleciał szybciej, niż wszedł.

> tylko firewall jest godny polecenia, resztę można sobie darować.

Jeszcze moduł Defense+ - gdyby rozsądniej rządził zasobami, to byłby
super.

Sam FW jest gut, choć ma niezbyt wygodny podgląd listy aktualnych
połączeń.

--
D4
Oddaj krew (nie tylko) dla Filipa... (każda grupa)