Re: kto uzywa COMODO firewall

Autor: ikov <ikov1__at__t-l-e-n.pl>
Data: Mon 17 Nov 2008 - 13:23:56 MET

> Zasobożerność taka, że na x2 4200+ i 3GiB pamięci tego nie czuć.

Dosłownie wczoraj zainstalowałem (po przeczytaniu artykułu w Chipie nt
firewalli) i pierwsze wrażenie jak najbardziej pozytywnie. Obciążenie
komputera (prawie identyczna konfiguracja jak u Habeck Colibretto -
nawet nie czuć że działa w tle. Raz zapyta i spokój; przedtem miałem
vista firewall control plus (tak się to chyba zwało) i w porównaniu do
niego Comodo jest lżejszy a działa przynajmniej równie dobrze. Nie wiem
jak tam z dodatkowymi elementami (antywirus itd), ale wyczytałem, że
tylko firewall jest godny polecenia, resztę można sobie darować.

--
http://ikov.bikestats.pl
"NIE MA SPRAWIEDLIWOŚCI. JESTEM TYLKO JA."