Re: kto uzywa COMODO firewall

Autor: Habeck Colibretto <habeck_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 17 Nov 2008 - 12:13:07 MET

Dnia 17.11.2008, o godzinie 11.14.46, na pl.comp.os.ms-windows.winnt,
1634Racine napisał(a):

> czy ktos z grupy uzywa comodo firewall

Ja.

> i moze slow pare napisac o tym, jak
> comodo
> sie sprawuje?

Dobrze. Blokuje co mu każę, puszcza co pozwalam. Tyle, że ja nie mam
jakiś specjalnych wymagań dotyczących portów bo on zdaje się tylko po IP
leci.

> ( + upierdliwosc konfiguracji, zasobożerność, itd)

Zasobożerność taka, że na x2 4200+ i 3GiB pamięci tego nie czuć.
Konfiguracja prosta jak barszcz (najlepiej go puścić w trybie nauki),
ale jak ktoś nie lubi kolorowych okienek i kolorowego syfu, to najlepiej
sobie darować. Jak jakoś przebolałem - darmowy jest po prostu i mi
wystarcza. :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*