Problem z pobraniem obrazu ISO z MSDNAA

Autor: Expedyt <expedyt_at_nOsPa__M.gmail.com>
Data: Fri 14 Nov 2008 - 14:01:25 MET

Witam! Od kilku godzin bezskutecznie usiłuję skończyć pobieranie obrazu ISO
płytki DVD z Vistą, ze strony MSDNAA. Otóż ściągnąłem sobie ich downloader i
uruchomiłem go. Po ściągnięciu 90% obrazu (kilka razy przerywałem i
wznawiałem pobieranie) zamknąłem downloader i odpaliłem ponownie. Tym razem
pojawił się błąd (wygląda, że permanentny):

An error has occured

The delivery client has encountered an error and is unable to continue.
Please review the error and try again.

Error Code: SDC00400
a.. Unable to complete the download, which is typically caused by:

(a) an error in the configuration of the download package, usually due to a
bad hosting location
(b) no Internet connection found
(c) Internet connection lost
(d) a firewall or proxy server between the client station and hosting
location, or
(e) insufficient disk space to download.

Dodatkowo w logu czytam:

File not found for first file in set and no files to download.

Nie jestem w stanie go przeskoczyć, jak również uruchomić pobierania od
początku (nie wiem gdzie on pamięta to, że przerwał pobieranie).
Czy ktoś wie co zrobić, bo mówiąc delikatnie już mnie zaczyna szlag trafiać,
a nie da się inaczej pobrać tego ISO jak tylko za pomocą owego w ...
kopanego downloadera.
Aha. Próbowałem wyłączać firewall (mimo, że poprzednio działało przy
włączonym) i nic.
Exp