Nadinstalowanie systemu i problem pomiędzy Corelem 9 PL...

Autor: PureNick <ibozaur_at_CTRL+X@zax.pl>
Data: Fri 14 Nov 2008 - 13:36:35 MET

...i Microsoft Visual Basic.
To znaczy: przy prawie każdym przemieszczeniu obiektu w Corelu,
zarównio myszką jak klawiaturą, wyskakuje mi komunikat o błędzie:
http://zax.pl/~ibozaur/temp/visual_basic_error.jpg

historia:
1. Pad systemu
2. Instalacja Windowsów bez formatowania dysku
3. instalacja Corel DRAW 9 (oprócz Adobe, itp.)
4. instalacja SP2
5. odinstalowanie i zainstalowanie z powrotem Corela
   (w nadziei że chodzi tylko o kolejność instalacji)
6. Zainstalowanie Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable Package
7. Zainstalowanie Visual Basic 2008 Express Edition

Błąd cały czas jest i ma się dobrze :/

Próbowałem namierzyć rozwiązanie w necie, ale nie dałem rady uzdrowić
mojego konkretnmego przypadku.

Pozdruffka

--
http://ibozaur.prv.pl/