Re: Outlook, dużezałączniki i timeout.

Autor: Jontek <jontek69WYTNIJTO_at_wp.pl>
Data: Thu 13 Nov 2008 - 07:47:37 MET

goomish <gum12-bez.tego@gazeta.pl> napisał(a):

> Antywirus nie psuje Ci przypadkiem zabawy z wysyłaniem większych
> załączników?
> Spróbuj tam zwiększyć limit czasu oczekiwania, albo w ogóle wyłącz
> skanowanie poczty wychodzącej. W końcu załączniki tak czy siak skanowane
> są i będą podczas każdej próby otwarcia (dostępu do pliku), więc ryzyko
> wyłania zawirusowanej wiadomości jest praktycznie żadne.

Słuszna uwaga. Wyłączyłem skanowanie poczty wychodzącej ale niestety nadal
jest to samo. :(

Może to jednak limit skrzynki zadziałał? No ale raczej nie, bo tekst maila to
dosłownie kilka znaków, załączniki to 7,5 MB, a poczta.onet.pl ma limit
wielkości jednej wiadomości 20 MB. Czyli nawet biorąc pod uwagę, że ten mail
się powiekszy jak to zwykle mail to będzie miał jakieś 11-12 MB. No to gdzie
jeszcze do 20 MB...

Jontek