Re: Outlook, duże załączniki i timeout.

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Wed 12 Nov 2008 - 17:48:45 MET

*Jontek* pisze:

> Jak wysyłam z Outlooka maila z większymi załącznikami (powiedzmy 5 zdjęć po
> 1.5 MB każde, czyli w sumie trochę ponad 7 MB) to się wysyła, wysyła i w
> końcu wywala komunikat, że server nie odpowiada, żebym sobie skonfigurował
> skrzynkę. Hmmm... Jak wysyłam powiedzmy 2 MB to jednak się wysyła dobrze.
[...]
> Ma ktoś jakiś pomysł na rozwiązanie tego problemu?

Antywirus nie psuje Ci przypadkiem zabawy z wysyłaniem większych
załączników?
Spróbuj tam zwiększyć limit czasu oczekiwania, albo w ogóle wyłącz
skanowanie poczty wychodzącej. W końcu załączniki tak czy siak skanowane
są i będą podczas każdej próby otwarcia (dostępu do pliku), więc ryzyko
wyłania zawirusowanej wiadomości jest praktycznie żadne.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]