Pelna kontrola

Autor: justasking <jakaspocztal_at_at.fun>
Data: Wed 12 Nov 2008 - 16:20:55 MET

Witam,

mam taka sytuacje: sa dwa komputery - A i B. Komputer B nie ma
internetu. Komputery te sa polaczone kablem sieciowym skrosowanym (w
zamierzeniach ma byc to mala siec domowa).
Chce z komputera A miec pelna (na ile to bedzie mozliwe) kontrole nad
komputerem B. Kontrola ma obejmowac:
- mozliwosc uruchamiania i obslugi z komp.A programow zainstalowanych
na komp. B
- transfer plikow w obie strony, mozliwosc zmian ustawien komputera B
z komp. A

Jak to zrealizowac? Jakie ustawienia sieci i ewentualnie jakie
dodatkowe oprogramowanie? Radmin, cos innego?
Nigdy nie mialem do czynienia z sieciami dlatego dla mnie im prosciej
tym lepiej. Gotow jestem zakupic jakis soft o ile bedzie to najlepsze
wyjscie.

Dziekuje i pozdrawiam
justasking