Re: Program do backupow plikow i obrazu systemu

Autor: Maciek <docktor_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 07 Nov 2008 - 00:03:45 MET

Dnia Thu, 6 Nov 2008 23:53:04 +0100, Konrad Kosmowski napisał(a):

> Oki ale mam taką uwagę, że narzędzie programowe zielonego pojęcia nie ma
> co to są "pliki robocze". Czy sam potrafisz zdefiniować (w pojęciu
> informatycznym) co to są "pliki robocze"? :) Pliki to pliki.

No tak :) Po prostu pliki ze wskazanych katalogow, bez szukania
zmodyfikowanych plikow po calym dysku.

> No więc ze względu na powyższe to raczej szukasz narzędzia, które po
> prostu skopiuje zmodyfikowane pliki na nośnik zapasowy.

Tak, z zastrzezeniem j.w.

> Druga sprawa to właściwie czemu codziennie? Tzn. jest to jakiś pomysł i
> to może wystarczy. Ale czemu codziennie? Dlaczego nie w momencie
> zakończenia zapisu danego pliku?

Moze byc, byle nie zamulalo to systemu.

> Tzn. obraz dysku? To też kwestia dyskusyjna - po co? :)

Chodzilo mi o obraz systemu operacyjnego, zebym w razie naglej awarii -
totalnego padu - mogl szybko przywrocic na tej samej konfiguracji
sprzetowej Windoze z kilkoma waznymi dla mnie aplikacjami.

--
pozdrawiam,
Maciek