Re: Problem z wolnym odczytem

Autor: <f1j_at_k_?>
Data: Thu 06 Nov 2008 - 22:53:13 MET

> próbuje wejsć do katalogu kopia to trwa to strasznie długo, Menadzer
> zadań pokazuje około 100 % wykorzystanie procesora przez proces
> explorer.exe. Nie pytałbym się o to ale już 2 razy mi się to zdarzyło na
> 2 różnych maszynach.
2 rzeczy: sprobuj wejsc w ten katalog "innym programem", np poprzez cmd
lub np totalcommanderem, jesli jest "szybko" to oznacza ze explorer
"jest glupi" jesli wolno to moze cos namieszane w systemie plikow, odpal
chkdsk'a
Jesli "explorer jest glupi" to spobuj w opcjach folderow ustawic "uzyj
klasycznych folderow" i zobacz czy to pomoze, byc moze usun pliki z tego
katalog (najlepiej za pomoca cmd, aha beda zapewne ukryte systemowe
etc.): desktop.ini, i chyba *.hta w kazdym badz razie jesli w tym
folderze przy odkrytych ukrytych plikach i odkrytych chronionych w swoim
katalogu zobaczysz jakies "nie swoje pliki" to je byc moze usun, napisz
czy cos takiego dziwnego sie znalazlo