Re: blokada niektorych stron i aktualizacji

Autor: Jontek <jontek69WYTNIJTO_at_wp.pl>
Data: Sun 02 Nov 2008 - 21:40:06 MET

> Mówię, że w pliku HOSTS masz wpisy blokujące wszystkie strony
> z antywirusami i programami chroniącymi przed złośliwym oprogramowaniem.
>
> Sprawdź po raz kolejny co masz w pliku HOSTS i usuń z niego wszystkie
> wiersze. MUSISZ tam mieć te wpisy. Jest to na 100% tego wina.
>
> Możliwe jest również, że dla oszukania użytkownika, trojan zmienił
> położenie "zmodyfikowanego" pliku.
> Otwórz edytor rejestru, znajdź klucz
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters
> a następnie sprawdź jaką ścieżkę masz dla zmiennej DataBasePath.
> Tam też szukaj pliku HOSTS.

Poszukam na pewno. Niestety w tej chwili nie moge, bo rodzinka gdzies
wyjechala, a komputer jest wylaczony. Jak tylko wroca do domu to mi go wlacza i
bede mogl sprawdzic. Tak wyglada grzebanie na odleglosc. :) Chociaz i tak
jestem wdzieczny nowym technologiom i sieci, ze moge 90% rzeczy zrobic nie
jadac 65 km do nich. :)

> Bo poprzednie (trafne) rozwiązanie zignorowałeś i szukałem (niepotrzebnie)
> innej przyczyny.

No bo w HOSTS naprawde wszystko bylo ok. :) Ale sprawdze jeszcze raz, bo czasem
mam rozdwojenie jazni i cos zrobie u siebie, a potem sie dziwie, ze nie bylo
zrobione na ich komputerze. :) No ale w tym przypadku to raczej nie wchodzi w
gre. Sprawdze Twoja ostatnia rade na pewno.

Dziekuje bardzo. Dam znac jak tylko sie czegos dowiem.

Jontek