Re: odzyskanie - moje dokumenty

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 02 Nov 2008 - 18:06:06 MET

Dnia Mon, 27 Oct 2008 15:56:56 +0100, pabi napisał(a):

> witam
> windows sie nie ładuje, na pasku ładowania staje
> próbowałem wszystkiego i chcialbym tylko zgrac dane z dqwóch katalogów
> uruchomilem knoppixem i slaxem
> pulpit zgralem, wszystko dobrze
> ale moje dokumnety pokazuje mi komunikat że nie mam praw
> skopiowac tez sie nie da
>
> co zrobic

Masz może dostęp do płytki instalacyjnej Visty? Uruchom z niej komputer,
a następnie przejdź do wiersza poleceń, z menu lub poprzez Shift+F10.
Będziesz miał dostęp r/w do wszystkich partycji i możliwość uruchomienia
prostych programów z GUI, typu Total Commander. Inne rozwiązanie to
zwykła płytka instalacyjna XP i jej Konsola Odzyskiwania, tyle że
będziesz się męczył kopiując wszystko z wiersza poleceń.

Konsola Odzyskiwania - porady
http://www.searchengines.pl/index.php?showtopic=14270

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]