Re: blokada niektorych stron i aktualizacji

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 02 Nov 2008 - 11:34:25 MET

Dnia Sun, 2 Nov 2008 10:21:26 +0000 (UTC), jontek69.SKASUJ@gazeta.pl
napisał(a):

> Oj tak tak. Zgadzam sie z tym w 100%. Jednak sprobuje sie wytlumaczyc. To
> jest komputer, ktorego uzywaja moi rodzice. :) Ludzie sprzed 16 epok. :) To
> absolutny cud, ze w ogole sie przelamali i potrafia wejsc na jakas strone,
> uzyc GaduGadu, Skype, wyslac/odebrac maila z zalacznikiem, zrzucic sobie
> zdjecia z aparatu. To po prostu nie do uwierzenia. :) Ja tym kompuerem
> "administruje" (troche za duze slowo biorac pod uwage moje umiejetnosci w tym
> zakresie) ale niestety zdalnie. Jest tam uruchomiony zdalny pulpit i tak sie
> [...]

Dlatego właśnie należało zostawić włączoną Zaporę Windows, bo ona jak
już się o coś zapyta, to na pewno sprawa jest poważna i bez "telefonu do
przyjaciela" raczej się nie obędzie.

BTW jeżeli rodzice łączą się poprzez jakiś router a nie bezpośrednio
przez modem ADSL, to dodatkowe firewalle są zbędne. Jeden jest już w
routerze.

A co do meritum: uruchom LSPFix http://www.cexx.org/lspfix.htm i wykop
dziadostwo. Polecam też uważne przejrzenie listy wpisów pokazanych
programikiem HijackThis.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/