Re: blokada niektorych stron i aktualizacji

Autor: <jontek69.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 02 Nov 2008 - 11:21:26 MET

Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał(a):

> Kiepski pomysł, żeby przy problemach z trojanami wyłączać firewalla.
> Chyba najgłupsza rzecz jaką można zrobić ;)

Oj tak tak. Zgadzam sie z tym w 100%. Jednak sprobuje sie wytlumaczyc. To
jest komputer, ktorego uzywaja moi rodzice. :) Ludzie sprzed 16 epok. :) To
absolutny cud, ze w ogole sie przelamali i potrafia wejsc na jakas strone,
uzyc GaduGadu, Skype, wyslac/odebrac maila z zalacznikiem, zrzucic sobie
zdjecia z aparatu. To po prostu nie do uwierzenia. :) Ja tym kompuerem
"administruje" (troche za duze slowo biorac pod uwage moje umiejetnosci w tym
zakresie) ale niestety zdalnie. Jest tam uruchomiony zdalny pulpit i tak sie
mecze, bo mieszkam 65 km od tego miejsca. Tylko jak tam jestem (co ok. 3
tygodnie) to moge zrobic cos na zywo. No i na tym komputerze byl firewall ale
musialem go wywalic, bo nie moglem im wytlumaczyc jak maja reagowac na
komunikaty, ktore z firewalla wyskakiwaly. Nie wiedzieli czy maja blokowac
czy nie. Ja sie nie podejmuje ich tego nauczyc. :) No i takim to sposobem
maszyna zostala bez firewalla.

Jontek