blokada niektorych stron i aktualizacji

Autor: jontek <jontek69_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 01 Nov 2008 - 23:44:42 MET

Czesc.

Mam dziwny problem, ktorego rozwiazanie moze lezec gdzies w systemie. No ale
do tego potrzebna mi jest opinia kogos, kto naprawde sie na tym zna. Moze
ktos taki sie tu znajdzie... A moze ktos mial podobny problem i zechcialby mi
napisac jak sobie z tym poradzil. Kazda uwaga bedzie dla mnie cenna.

Sprawa wyglada tak, ze zalapalem jakos :) trojana. Byl to najprawdopodobniej
ExpDwnldr. Po kilku godzinach walki udalo sie go wywalic. Niestety narobil on
szkod. Zauwazylem, ze od czasu tej infekcji avast nie moze sie polaczyc ze
swoimi serwerami zeby pobrac aktualizacje. To samo dotyczy SpyBota. Po porstu
nie moze sie polaczyc. Malo tego - nie moge wejsc na strone SpyBota zeby
sobie pobrac aktualizacje i recznie zainstalowac. To samo ze strona avasta.
Po prostu z poziomu mojego komputera ona nie istnieje.

Orientuje sie ktos gdzie w systemie takie rzeczy moga byc poblokowane? Dodam,
ze windowsowa zapore mam wylaczona zupelnie i nadal jest tak samo. Firewalla
teraz juz nie ma zadnego. Wobec tego jak cos takiego moze byc blokowane? Ma
ktos jakis pomysl? :) Bede bardzo wdzieczny za jakas pomoc...

Uzywam PC z Windows XP Pro SP2.

Pozdrawiam,
Jontek