Re: blokada niektorych stron i aktualizacji

Autor: mk_102 <m.krasucki1_at_chello.pl>
Data: Sun 02 Nov 2008 - 23:08:47 MET

Użytkownik " jontek" <jontek69@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:geim4p$5sb$1@inews.gazeta.pl...
> Czesc.
Zauwazylem, ze od czasu tej infekcji avast nie moze sie polaczyc ze
> swoimi serwerami zeby pobrac aktualizacje. To samo dotyczy SpyBota. Po
> porstu
> nie moze sie polaczyc. Malo tego - nie moge wejsc na strone SpyBota zeby
> sobie pobrac aktualizacje i recznie zainstalowac. To samo ze strona
> avasta.
> Po prostu z poziomu mojego komputera ona nie istnieje.

Widzę że koledzy starają się pomóc, ale nie tędy droga.
Na 99% masz rootkita o nazwie Seneka. Mogę się założyc ze Windows Update
również nie działa.
Żaden Avast, SpyBoot czy PC tools tego nie widzi i nie usunie. To kurewstwo
zakłada specjalny niewidoczny driver, który blokuje dostęp do wybranych
stron. Ściągnij sobie program AVGARKT np. stąd:
http://programy.pctips.pl/pc_14062/AVG.Anti.Rootkit.1.1.0.42.html ,odpal i
po ptokach.
A na przyszłość radzę nie używać gównianych darmowych antywirusów tylko
kompletny program typu "Internet Security" którejś z wiodących firm.

Pozdrawiam
MK