AD: problem z backupem plików userów

Autor: <f1j_at_k_?>
Data: Tue 28 Oct 2008 - 10:30:16 MET

WItam, mam problem z kopiowaniem plików userów (przekierowane moje doki
i pulpit, udostepniona macierz przylaczona do serwera AD).
Nie działa to poprawnie ponieważ konto SYSTEM nie ma dostępu do sieci
(nie można kopiować na uostepniony folder serwera w innej lokalizacji) a
inne konta nie mają dostępu do doków userów (jest ustawione zeby system
sam nadawal uprawniania do folderow i nadaje prawa tylko dla SYTEM i
usera, anie ma dla administratorow domeny a szkoda)... Można kopiować na
dysk lokalny przez SYSTEM a później przez innego usera na sieć, ale
musielibyśmy mieć +waga_plikow_userow na samo kopiowanie...