XP Home - instalacja naprawcza - jak?

Autor: <radekp_at_konto.pl>
Data: Mon 27 Oct 2008 - 17:21:42 MET

Chcę zrobić instalację naprawczą XP SP2 przy pomocy krążka XP SP3.

Nie widzę takiej możliwości w instalatorze (instalka bootowana z cd), czytam
więc http://support.microsoft.com/kb/315341/pl
i nie zgadza mi się on z rzeczywistością.

5. Na ekranie Umowy licencyjnej Windows XP naciśnij klawisz F8, aby
zaakceptować umowę licencyjną.
6. Upewnij się, że w odpowiednim polu została wybrana bieżąca instalacja
systemu Windows XP, a następnie naciśnij klawisz R, aby naprawić system Windows
XP.

Problem, że nie ma u mnie możliwości wybrania R (tylko czyszczenie aktualnej
instalacji i instalacja nowej).

Jak więc naprawić ten system?