AD Windows 2008 - jak to zrobic najlepiej ?

Autor: AD Windows 2008 <gs24WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 27 Oct 2008 - 16:54:45 MET

Jest serwer Windows 2008 z AD
Na serwerze sa 2 dyski, pierwszy dysk "C" to system, program files itp., drugi
dysk "D" ma 12Tb (raid 5)
Chcialbym aby nowo zakladane profile userów domenowych trafialy na duzy dysk D
oraz wszystkie pliki (poczta OE, ksiazka adresowa), cały pulpit i moje dokumenty
byly na dysku "D"
Zalozenie jest takie ze user loguje sie do swojego XP i moze otwierac i
zapisywac swoje pliki wlasnie na ten dysk "D".
Z kolei jak zaczalem czytac o tzw. mobilnych profilach, to jak to zrozumialem,
oznacza ze w momencie logowania sie takiego usera do domeny, jego cały profil
"zasysany" jest z serwera co np. przy około 300 uzytkownikach moze chyba
potrwac, srednio kazdy z nich ma po 2Gb do 4Gb plikow.
Jak to najlepiej rozwiazac, maszyna jest powiedzmy mocna, 4 fizyczne procki,
32Gb RAM'u dyski FC 15 obr/min. w RAID'ach 5
A moze nie tedy droga, moze mnie ktos nakierowac na najbardziej przyjazne, oraz
wydajne rozwiazanie w/w problemu.