Re: XP Home - instalacja naprawcza - jak?

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 27 Oct 2008 - 17:29:12 MET

radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> napisał(a):
> Chcę zrobić instalację naprawczą XP SP2 przy pomocy krążka XP SP3.
> Nie widzę takiej możliwości w instalatorze (instalka bootowana z cd),
> czytam więc http://support.microsoft.com/kb/315341/pl
> i nie zgadza mi się on z rzeczywistością.
> 5. Na ekranie Umowy licencyjnej Windows XP naciśnij klawisz F8, aby
> zaakceptować umowę licencyjną.
> 6. Upewnij się, że w odpowiednim polu została wybrana bieżąca instalacja
> systemu Windows XP, a następnie naciśnij klawisz R, aby naprawić system
> Windows XP.
> [...]

A przeczytałeś kolejne zdanie?
"Uwaga: Jeżeli system Windows XP został preinstalowany na komputerze, a
opcja naprawy jest niedostępna, należy skontaktować się z producentem
komputera, aby upewnić się, że dostępny jest instalacyjny dysk CD
umożliwiający instalację naprawczą."
Zaopatrz się więc w inną płytkę z instalką XP.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/